петък, 25 септември 2015 г.

Шницелчета за много или бързи шницели


Тази рецепта знам и правя от мнооого отдавна. Още от първите предавания на Ути. Спомням си, че той я представи в едно предаване и я нарече "Шницелчета за много".  Така съм си я записала и  в моя стар тефтер с рецепти и в онези години я правехме много често у дома.
Странно е, че все още не съм я написала тук, но май от много време не съм ги и правила.  Тези дни ме подсетиха за рецептата и реших да ги приготвя отново.

Ако си търсите бърза рецепта за обяд или вечеря, а основния продукт, с който разполагате е кайма, то тогава можете да се доверите на това предложение.

Продукти:

500 г кайма
1 ч.ч. вода
1 1/2 ч.ч. брашно
4 яйца
1 ч.л. сода за хляб (равна)
сол
черен пипер
кимион
пресен магданоз

Използвам чаена чаша с вместимост 200 мл.

Технологията е проста. Смесвате всички продукти и обърквате много добре. Получава се сравнително рядка смес, която се оставя в хладилник за поне 30 минути. Разбира се, можете да си приготвите сместа от предния ден. След това се загрява малко олио в тиган и с лъжица се изсипва от сместа. Пържат се от двете страни. Изцеждат се върху салфетка и са готови за консумация.
По принцип използвам супена лъжица и шницелчетата стават доста малки. Но този път нямах много време и взех голяма лъжица. Отново се получиха добре.

5 коментара:

  1. Хубава идея! Наистина "шницелчета за много":) Ще пробвам непременно. Поздрави и хубав уикенд от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Преди години я правех и много я харесвам. От малко кайма - много шницели:) и са вкусни най-вече! Така апетитни са твоите, а поднасянето направо ме кара да поръчам двойна порция:) Браво Или, чудесно е, че я споделяш тук. Прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. За мен може един голям, колкото тигана да сложиш :) Няма да се разсърдя :)

    ОтговорИзтриване
  4. Хи, аз не съм много по каймата, но тези шницелчета харесвам повече от кюфтетата, по-пухкави са и не така плътни.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...