вторник, 31 март 2009 г.

Кюфтета от лапад


Тези кюфтенца от лапад са толкова вкусни, че уж само опитвате, а неусетно сте хапнали няколко...

Е, приготвянето им е свързано с цапането на много съдове, но уверявам ви, заслужава си!

Продукти:

около 300 г лапад
1 к. ч. ориз
2 сварени картофа
2 стръка пресен лук
1 яйце
1 с. л. чубрица
1 с. л. джоджен
1 ч. л. червен пипер
1 ч. л. черен пипер
сол
брашно за овалване

Сварява се оризът. Лападът се изчиства от жилките, измива се и се нарязва на ситно. Слага се във вряща вода – да ври около пет минути. Изцежда се. Картофите се обелват и се намачкват. Лукът се нарязва на ситно. Всички продукти се смесват. Добавят се яйцето и подправките. От сместа се оформят топчета, които се овалват в брашно. Оставят се за десетина минути да поемат брашното, сплескват се и се пържат в нагорещена мазнина. Изцеждат се върху салфетка.

6 коментара:

  1. Илианка,
    страхотна е тази рецепта.
    Благодаря ти,
    че ме подсети за тази вкусотия!

    ОтговорИзтриване
  2. Мда, и аз се подсетих :) Много са вкусни, наистина!

    ОтговорИзтриване
  3. Приготвих кюфтетата от лапад,станаха много вкусни и всички у дома ги харесаха.Благодаря за тази рецепта!:)

    ОтговорИзтриване
  4. Дариа, много се радвам, че се харесват и на вас!

    ОтговорИзтриване
  5. Поздравления! Много ми харесват тези кюфтенца и ги правя често. Рецептата я бях видяла в Гответе с мен, но сега търсейки източника в гугъл попаднах и на блога и много се зарадвах. Тези дни ще го прегледам с голям интерес.

    Поздрави,

    Цвети

    ОтговорИзтриване
  6. Здравей, Цвети!

    Радвам се, че си тук и че ти харесва рецептата. На мен също много ми допадат тези кюфтенца, а всъщност всичко се получи съвсем случайно - от останали продукти:)
    Всъщност аз видях, че ти си я пригодила за пости. Добре се е получила :)

    Винаги си добре дошла. Надявам се да намериш още нещо полезно!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...